Czy wizytówka Google jest Ci potrzebna?
Table of Contents
Zacznijmy od tego czym dokładnie ona jest i co możemy w niej umieścić. Wizytówka google to w zasadzie internetowa wizytówka naszej firmy. Już od wielu lat GOOGLE zdecydowanie przoduje w rankingu wyszukiwarek. Szukamy tutaj wielu informacji, na przykład o politykach, celebrytach, szukamy tutaj również rozrywki, ale też podejmujemy decyzje związane z zakupami lub usługami. Wolny rynek daje nam wiele możliwości, w związku z czym coraz częściej zanim zdecydujemy się na zakup, weryfikujemy opinie o danej firmie w Internecie lub porównujemy dane produkty pod kątem ceny na przeróżnych stronach.
Co się wpisuje do wizytówki?
Wizytówka Google umożliwia Ci uzupełnienie danych kontaktowych do Twojej firmy. Wpisujemy tutaj, chociażby numer telefonu i adres mailowy. Uzupełniamy również adres do siedziby firmy. Jest on połączony z mapami Google, co zdecydowanie ułatwia dojazd Twoich Klientów do Ciebie, poprzez kliknięcie w opcje 'jak dojechać’. Do wizytówki warto dodać również informacje o tym, jakie usługi świadczy Twoja firma. Jeżeli prowadzisz na przykład restauracje, będziesz miał możliwość dodania tu swojego menu. Nie zapominaj również o dodaniu godzin otwarcia.
Utworzenie wizytówki google daje również możliwość Twoim Klientom na wystawianie opinii o wykonanych usługach. Dzięki pozytywnym opiniom Twoi przyszli Klienci chętniej zdecydują się na skorzystanie z Twoich usług.
Jak założyć wizytówkę google?
Wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarkę 'Google moja firma’. Możesz w tym przypadku skorzystać zarówno z komputera jak i z aplikacji mobilnej. Wizytówki rejestruje się na konto Google, najczęściej powiązane z pocztą Gmail. W trakcie jej tworzenia pojawią Ci się wszelkie możliwe opcje uzupełnienia wizytówki. Finalnie, aby była ona publiczna i widoczna dla wszystkich – możesz zostać poproszony o potwierdzenie rejestracji kodem weryfikacyjnym, który najczęściej przychodzi pocztą na podany przy rejestracji adres.